آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
نوشته شده توسط : hossein parto

یه پاپ پیدا کن .
اصطلاحات ?
اصطلاحات , و کلمات فانتزی و پاپ
پاپ
" پاپ
در اینجا چند مثال می‌آوریم :
صدای انفجار نور - بطری شامپاین باز شد .
همه هورا کشیدند .
پاپ آپ - وقتی با یک جوش بازی می‌کنید - فقط یک نقطه پیدا کردم .
سی ان ان - یک نوشابه گازدار سبک - که من آن را خیلی زیاد نوشیده بودم .
پاپ
ناگهان باز شد
باز شد .
وقتی چشمه‌ات .
از غافلگیری .
وقتی دیدم
حلقه الماس . اون برام خرید .
ستاره پاپ : وقتی شما سریع
چیزی را وارد کنید یادگیری زبان انگلیسی 
دهانت را باز کرد .
قرص توی دهانش گذاشت و جرعه‌ای آب نوشید
او یک چیزی را به سرعت در جایی قرار داد - او چترش را باز کرد .
قبل از ترک خونه توی کیفش .
وقتی کسی می‌آید و بدون توجه به شما ملاقات می‌کند .
یه کم شکر .
بدون اینکه توجه داشته باشید , بروید و یک نفر را ملاقات کنید .
تا کمی شکر قرض بگیرم .
جک برگشت و یک دقیقه بعد برگشت .
من متاسفم آقای جونز .
در حال حاضر موجود نیست . تازه اومده بیرون .
بدون اخطار , سریع بیرون بروید - ببخشید , فقط باید پاپ کنم.
یک دقیقه بیا بیرون .
پاپ
اگر کسی از کسی انتقاد کند - یا در ملا عام .
وقتی راننده قطار به طرف من آمد , تعجب کردم چون آن را خریدم .
بلیط اشتباهی .
" پاپ آپ " در هر موقعیت یا شرایطی پول نقد می‌گیرد .
ج? م آماده م ? شود وقت ? که کس ? ز ? اد چ ? ز را خورده
آه ! چقدر خوشحالم ! من الان خیلی بزرگ هستم من نمی‌تونم صبر کنم تا این بچه رو داشته باشم ! من …
آماده برای پاپ !
آیا می‌توانید به دیگران فکر کنید ?
لهجه ما را هر چهارشنبه برای کمک بررسی کنید
دانش خود را از عبارات انگلیسی گسترش دهید .
وبلاگ دو هفتگی مان را بخوانید که شامل نکات مطالعه است .
جنبه‌های جالب زبان انگلیسی , حقایق جهانی
خیلی بیشتر !
تصور کنید
آن معانی مختلفی دارد و یکی از متنوع‌ترین و سرگرم‌کننده است.
کلمات انگلیسی انگلیسی .
چرا امشب مشروب می‌خوری ?
دیشب به یک رستوران خیالی رفتم .
من به مهمانی شیک و شیک دعوت شده‌بودم .
از دیدنت خوشحالم !
دوست من تو را دوست دارد.
او خود را جزئی از یک خواننده می‌داند.
من فقط امتحان دادم .
نظرت درباره ازدواج با رایان چیه .
غاز درست فکر می‌کرد .
او در معرض پرواز فانتزی قرار دارد .
( به شیوه‌ای رمانتیک ) .
فکرشو بکن .
ابراز تعجب یا شوک :
تصورش سخت است که
قوه تخیل را تقویت می‌کند .
احساس سطحی و گذرا داشته باشد
علاقه یا جاذبه :
قشنگ یا شیک .
شما احساس علاقه و علاقه دارید .
لباس بالماسکه پوشیده بود
پاسخ‌ها عبارتند از : 1 .
فقط یادت باشه .
فانتزی می‌تواند یک فعل باشد : آیا امشب نوشیدنی می‌خورید ? دوستم خیال می‌کند
فانتزی می‌تواند یک صفتی باشد : دیشب به یک رستوران رویایی رفتم .
فانتزی می‌تواند یک اسم باشد : فقط یک تصور گذرا , در معرض پرواز فانتزی .
فانتزی می‌تواند بخشی از یک عبارت ثابت و تنها باشد : تصور کنید !
تخیل می‌تواند بخشی از یک عبارت ثابت باشد که به دنبال آن فعل و انفعال است .
ملاقات با دیدن شما در اینجا
بنابراین , اگر می‌خواهید برخی از آن‌ها را امتحان کنید, ببینید کدام یک از آن‌ها توجه شما را به خود جلب می‌کنند
در مکالمات خارج از کلاس . یقین دارم که مردم تحت‌تاثیر قرار خواهند گرفت
و احتمالا ً می‌گویم یا فکر می‌کنم … آن را تصور کنید ! " " "
مسخره‌بازی در اصطلاحات :
با عکس‌های زیر مطابقت داشته باشید .
شکل 1. 8 . 1 .
شکل 1. 8 . 1 .
شکل 1. 8 . 1 .
شکل 1. 8 . 1 .
شکل 1. 8 . 1 .
تصویر را با زبان تطبیق دهید :
خیلی خوشحال شدم .
احمق‌ها مثل احمق‌ها فروش دارند .
تا درجه سوم را به کسی بدهد .
ما اسکلت توی کمد داریم .
تو لانه سگ هستی .
چشمه‌ای من .
بیا گوشت خوک را بیارید .
مثل طلا میمونه .
زانو بزن .
گربه شما زبونتو خورده .
پاسخ‌ها :





:: برچسب‌ها: آموزش زبان انگلیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: